Layout aanvraag

Wil je een layout gebruiken die door mij is gemaakt? Dat mag natuurlijk altijd.
Laat even in de chatbox een berichtje achter met het nummer layout wat je wil hebben en je e-mail adres en ik stuur je de code zo snel mogelijk door!

Liefs Marianna

maandag 28 december 2009

Hoe laat ik zien wie ik volg op blogs

Hoe kan ik laten zien op mijn eigen blog, wie ik volg?
Ook dit doe je weer door een gadget toe te voegen.
Je gaat naar aanpassen en daarna naar gadget toevoegen.


Klik op het + teken naast lijst met blogs (ik heb het weer even rood omlijnd)
Je krijgt dan onderstaand schermpje.


Zoals het hier boven is zal het standaard bij jou ook staan.
Ik vind het persoonlijk leuker om er een klein fotootje bij te plaatsen en een kleine beschrijving dus ik heb de andere twee ook aangevinkt.


Klik op het zinnetje.. een blog aan je lijst toevoegen.


Maak het bolletje voor blogs die ik volg groen (punt 1)
klik op alle bij selecteer (punt 2)
en klik daarna op toevoegen (punt 3)


Na een tijdje zal het middenvlakje geel worden.
Klik dan op opslaan en het popup schermpje zal automatisch verdwijnen.


Je komt dan terug in het eerste scherm maar zal aan de zijkant zien dat er een gadget bij staat.
Wil je deze gadget nu een andere plaats geven in het rijtje dan ga je op de gadget staan. Je muispijltje zal verandere in een soort kompasje.
Klik de gadget aan wanneer je dit ziet gebeuren en sleep het naar de plek in het rijtje waar jij hem wil hebben.
Zie onderstaande afbeelding

Klik op opslaan (rechtsbovenin) en daarna op blog weergeven om te kijken of het gelukt is.

Ik hoop dat dit jullie ook weer heeft kunnen helpen bij het dingen veranderen op je blog.
Mochten er nog vragen zijn, dan kan je me deze natuurlijk altijd stellen.

Veel Liefs, Marianna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten