Layout aanvraag

Wil je een layout gebruiken die door mij is gemaakt? Dat mag natuurlijk altijd.
Laat even in de chatbox een berichtje achter met het nummer layout wat je wil hebben en je e-mail adres en ik stuur je de code zo snel mogelijk door!

Liefs Marianna

donderdag 13 mei 2010

Hoe plaats je een blinkie.

Omdat niet iedereen weet hoe je een blinkie plaatst en ik er enkele vragen over kreeg leek het me handig om er een tutorial over te maken.
Bij deze dus!

Bovenaan je blog (je moet wel aangemeld zijn natuurlijk) ga je naar aanpassen
Je komt dan in het scherm waar je de layout kan bewerken.
Je klikt op Een gadget toevoegen.
Daarna scroll je naar de gadget afbeelding en klik je er op


In het scherm wat je dan krijgt vul je de gegevens in, en je klikt op opslaan.
Ik heb gekozen voor afbeelding van andere site en daar de url ingevuld van waar de afbeelding staat.

Et Voila, je blinkie staat in je sidebar!

Ik hoop dat jullie er op deze manier uitkomen!
Zo niet? Vraag het me gerust!


Groetjes en Liefs Marianna xxx

5 opmerkingen:

  1. hoi marianne ik heb je blinkie geplaatst ,erg leuk maar hij flikkert niet ,wat doe ik fout?????? groetjes tinie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mn blinkie geplaatst hebt!
    Ik snap echt niet wat er fout gaat, want ik heb de mijne toch echt zo geplaatst zoals hierboven beschreven. Maar goed, zonder te blinken istie gelukkig ook te zien ;)

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk een duidelijk voorbeeld.
    Dank je wel!!!!! Het is gelukt met jou uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I just like the valuable info you supply on your articles.
    I will bookmark your blog and take a look at
    once more right here regularly. I am quite sure I will be informed many new
    stuff proper here! Good luck for the following!

    Feel free to visit my homepage - Editorial neat link directory with different topics.
    Also see my site - Editorial neat link directory with different topics.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel handige uitleg

    groetjes sannie
    ps: fijn pasen

    BeantwoordenVerwijderen